کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسئولین باشگاه پارس جنوبی جم تاکنون مذاکره‌ای برای بازگرداند محمد طیبی به این تیم نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیبی مدافع میانی و با تجربه فوتبال کشورمان که در ابتدای فصل به تیم پارس جنوبی جم پیوست اما با یک چرخش ناگهانی و در حالی که شکایت این باشگاه را هم متحمل شد، به لیگ ستارگان قطر پیوست. طیبی اخیرا از تیم القطر جدا شده و شایعه‌ای بابت مذاکرات مجدد باشگاه پارس جنوبی جم با این بازیکن شنیده شد.

پارس جنوبی که در پنجره زمستانی نقل و انتقالات مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیمش را هم از دست داد، تاکنون مذاکره‌ای با محمد طیبی نداشته و لذا بازگشت این بازیکن به تیم پارس جنوبی جم عملیاتی نشده است.

تیم پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال می‌رود. شاگردان تارتار در پایان هفته بیستم با ۳۳ امتیاز و با یک بازی بیشتر از فولاد ۳۲ امتیازی در مکان دوم جدول قرار دارند. حریف این تیم با ۲۹ امیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.