مرکز میهمان‌نوازی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در یکی از شهرهای میزبان این رقابت‌ها راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر اطلاع‌رسانی فرمانداری روستوف از راه‌اندازی مرکز میهمان‌نوازی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در این شهر خبر داد که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

این مرکز میهمان‌نوازی ارتباط مستقیم با میهمانان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و هواداران فوتبال خواهد داشت و وظیفه اصلی آنها کمک‌های ویژه‌ای در حوزه اطلا‌ع‌رسانی به اصحاب رسانه‌ و خارجی‌ها است. کارمندان این مرکز به مراجعه‌کنندگان خود جهت انتخاب هتل محل اقامت، رزرو بلیت‌ حوزه حمل‌ونقلی، برنامه‌ریزی سفر و بازدید از اماکن جذاب کمک‌ خواهند کرد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مربوط به آغاز فعالیت‌های متروی شهر سن پترزبورگ به زبان انگلیسی علاوه بر زبان روسی است. قرار است که از دوشنبه آینده مرکز اطلاع‌رسانی متروی سن‌ پترزبورگ به صورت آزمایشی تمامی اطلاعات لازم را به زبان انگلیسی نیز برای مسافرانش اعلام نماید. این اقدام با هدف آسایش بیشتر میهمانان و هواداران خارجی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روسیه صورت می‌گیرد.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.