سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: توان‌مان را برای جام حذفی گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: توان‌مان را برای جام حذفی گذاشته‌ایم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن اظهارداشت: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. آنها در نمی فصل دوم آماده ترین تیم لیگ هستند. در نمیه او ل موقعیت ندادیم، اما در نیمه دوم زمانی که ۱۰ نفره شده بودیم گل را دریافت کردیم. جلو کشیدیم که گل مساوی را بزنیم که گل دوم را خوردیم.

وی ادامه داد: ما به دلیل فشردگی بازی ها مجبوریم به چند بزایگکن استنراحت بگذاریم و بیشترین توان‌مان را برای جام حذفی گذاشته بودیم. ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن باید ۴ مسابقه برگزار کنیم. سپیدرو، فولاد، استقلال حریفان آینده ما هستند و به اجبار باید استراحت دهیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا به سهمیه هم در لیگ فکر می‌کنید یا خیر، گفت: امکان سهمیه گرفتن در لیگ برای ما وجود ندارد و باید واقع گرا باشیم، چون توان جنگیدن در هر دو جبهه لیگ و جام حذفی را نداریم. پرسپولیسف استقلال، ذوب‌اهن و پارس جنوبی مدعیان لیگ محسوب می‌شوند.

کمالوند تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده در جام حذفی مقابل استقلال به نتیجه نرسیم، ادامه لیگ را با قدرت ادامه می‌دهیم. دیدار با استقلال یک فینال برای ما است ، چون برنده این بازی امید زیادی به قهرمانی دارد.

وی گفت: اول فصل به هواداران آبادانی قول داده بودم که رتبه ما تک رقمی خواهد شد و اگر در جام حذفی هم شگفتی ساز شویم که چه بهتر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.