دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ تا بازگشت به تمرینات گروهی فاصله چندانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان خبر داد مانوئل نویر تمرینات انفرادی خود در راستای ریکاوری و بازگشت به میادین را اکنون به طور کامل در داخل باشگاه و سالن سربسته آغاز کرده است. بر این اساس کاپیتان سرخپوشان مونیخی پس از مصدومیتی که اواخر شهریور ماه به آن دچار شد، عصای خود را کنار گذاشته و می تواند روی تردمیل شروع به دویدن کند.

نویر اواخر شهریور ماه سال جاری در تمرین تیم فوتبال بایرن مونیخ از ناحیه متاتارسال (استخوان‌های کف پای منتهی به استخوان‌های انگشتان پا) پای چپ آسیب‌ دید و پایش مورد عمل جراحی قرار گرفت. در حالی که در ابتدا گفته می‌شد نویر به مدت چهار ماه یعنی تا پایان نیم‌فصل اول دور از میادین خواهد بود، در نهایت مشخص شد که بازگشت او به میادین کمی به تأخیر خواهد افتاد.

اِسون اولریخ، دروازه‌بان بایرن در مورد وضعیت هم‌تیمی خود به «اسپورت وان» گفت: مانوئل اکنون بدون عصا می‌تواند بدود و به مرور بر شدت تمریناتش خواهد افزود، البته دو تا سه هفته نیاز است تا به شرایط تمرینات در داخل زمین برسد.

بر اساس همین گزارش به نظر می‌رسد زمان بازگشت نویر به تمرینات اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) و بازگشت او به میادین مسابقه اواخر ماه مارس ۲۰۱۸ (اوایل فروردین ۹۷) باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.