سرمربی تیم فوتبال استقلال تیمش را شایشته پیروزی برابر سایپا دانست و گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با وجود دریافت گل در ثانیه های پایانی می توانستیم برنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر پس از تساوی یک - یک امروز (جمعه) استقلال تهران مقابل سایپا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: فوتبال بازی کردیم و گل خوردیم. طبیعی است تا پایان فصل نمی توان بدون گل خوردن بازی کرد.

وی افزود: در ثانیه های آخر دیدید که یک موقعیت بسیار خوب داشتیم. من دیدم تیمم ناراحت است. اما به آنها گفتم خیلی خوب بودید و دلیلی ندارد ناراحت باشد. چند بازیکن‌مان مصدوم بودند و با وجود غیبت آنها خوب بودیم.

سرمربی استقلال تهران اظهار داشت: در دو سه هفته اخیر به علی قربانی گفتم تو حتما گل سرنوشت سازی برایمان می زنی. او ناراحت بود اما من مطمئنم بر می‌گردد و برایمان گلزنی می کند. از ابتدا مشخص بود بازی سختی داشتیم.

شفر درباره غیبت جپاروف اظهار داشت: در این بازی مشخص بود جای این بازیکن چقدر خالی بود و از بازی های بعدی او را خواهیم داشت.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال اصرار زیادی داشتند تا حسینی رکورد بزند و بدون سرور جباروف به عقب باز گردد گفت: شما بازی را دیدید؟ طبیعی است اگر سرور را نداشته باشیم کمی توپ های برگشتی رو به عقب بر می گردد.

شفر درباره عملکرد خط دفاعی استقلال تصریح کرد: من اگر بخواهم درباره بازیکنانم صحبت کنم ترجیح می دهم رو بروی آنها بنشینم و صحبت کنم. نمی خواهم بازیکنانم درباره عملکردشان در روزنامه ها بخوانند. فکر می کنم دروازه بان ما و پرسپولیس بهترین دروازه بانان ایران هستند.

ادامه دارد..

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.