سرمربی تیم فوتبال سایپا با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیمش برای دیدار هفته نوزدهم برابر استقلال گفت: با تیمی بازی داریم که شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که در نشست خبری پیش از دیدار روز جمعه با استقلال شرکت کرده بود ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر گفت: می دانیم که بازی سختی برابر استقلال داریم و باید برای رسیدن به این پیروزی سخت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: هشت بازی است که استقلال گل نخورده و گل های زده اش هم بیشتر شده است. این تیم از زمانی که شفر آمده تحول عظیمی در نحوه بازی کردنش اتفاق افتاده است. با یک تیم بزرگ بازی می کنیم. سعی کردیم در این هفته با همه مشکلاتی که داشتیم خوب تمرین کردیم و فقط برای سه امتیاز می رویم و به یک امتیاز دل نبسته ایم.

علی دایی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما استحقاق این را دارند که بتوانند استقلال را شکست دهند. قطعا فردا هم برای رسیدن به پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد جدایی محمد عباس زاده از سایپا گفت: ما کسی را به زور نگه نمی داریم. عباس زاده به خاطر شرایط خانوادگی که دارد با من صحبت کرد و خواست که به نساجی برود. دنبال یک مهاجم خوب هستیم اگر بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم قطعا به عباس زاده اجازه خواهیم داد که به نساجی برود. بازهم تاکید می کنم که ما کسی را به زور نگه نمی داریم.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.