بارسلونا درصدد است هرچه سریع‌تر انتقال «کوتینیو» را قطعی کند و اجازه ندهد مانند تابستان این پروسه زمان زیادی ببرد، به همین منظور پیشنهادش را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خرید فلیپه کوتینیو توسط تیم فوتبال بارسلونا پروسه‎ای است که بیش از اندازه طول کشیده است و از آنجایی که بسیاری از هواداران از این زمان خسته شده و باشگاه هم همین شرایط را دارد، در آخرین پیشنهادش حاضر شده ۱۶۰ میلیون یورو به لیورپول بپردازد.

باشگاه انگلیسی هم حاضر به مذاکره شده و این طولانی شدن مذاکرات به سود خود کوتینیو هم هست. تنها مشکل این است که او نمی‎تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. به ادعای نشریه تایمز آبی و اناری‎ها حاضرند ۱۲۰ میلیون یورو برای کوتینیو بپردازند و ۴۰ میلیون هم با شرایط خاص برای این بازیکن در نظر گرفتند که شامل پاداش‌ها است. بارسا دمبله را هم با همین شرایط به خدمت گرفته بود.

در صورتی که کوتینیو با این رقم به نیوکمپ منتقل شود گران‎ترین خرید تاریخ باشگاه خواهد شد، همچنین این رقم او را تبدیل به دومین انتقال گران‎قیمت دنیا بعد از نیمار خواهد کرد. نیمار در تابستان در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسا به پار‎ی‎سن ژرمن پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.