عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر است تصمیم قاطعی در زمینه انتخاب مدیرعامل این باشگاه گرفته شود.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد پرسپولیس در چند هفته اخیر رقابت های لیگ برتر گفت: برد این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز باعث شد تا این تیم وارد بحران عدم نتیجه گیری نشود. به هر حال پرسپولیس از رقابت های جام حذفی کنار رفته و در بازی با فولاد خوزستان هم به تساوی رسیده بود. اگر این تیم در بازی با تراکتور نمی توانست نتیجه گیری لازم را داشته باشد با حاشیه های ناخواسته هم روبرو می شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ضعیف شدن احتمالی این تیم به دلیل محرومیت از حضور در پنجره نقل و انتقالات تصریح کرد: پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود. بازی با تیم های حوزه خلیج فارس که سرمایه گذاری کلانی برای موفقیت در این رقابت ها کرده اند بسیار سخت خواهد بود. پرسپولیس نیازمند بازیکن بین المللی است تا بتواند رویای هواداران این تیم برای رسیدن به جام قهرمانی باشگاه های آسیا را برآورده کند.

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عدم معرفی مدیرعامل برای این باشگاه اظهار داشت: به نظرم طبق عرف مدیریتی باید عمل کرد. اینکه مدت طولانی برای یک باشگاه سرپرست تعیین شود در روند نظم دهی باشگاه پرسپولیس، مشکل ایجاد می کند. بهتر است آقای وزیر در این زمینه تصمیم گیری و تکلیف صندلی مدیرعامل پرسپولیس را هرچه زودتر مشخص کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.