کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عملکرد مدافعان استقلال قابل ستایش است، زیرا آنها در هفته‌های اخیر بدون اشتباه ظاهر شدند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایطی که استقلال در هفته های اخیر داشته است گفت: حالا استقلال به پنجم جدول رسیده و می‌تواند با موفقیت طی دیدارهای آتی، روند رو به رشد خود را ادامه دهد، شفر توانسته بازیکنان را به هماهنگی کامل رسانده و یک دروازه‌بان جوان هم درون دروازه قرار گرفته که در هفته‌های اخیر بهترین عملکرد را داشته و به یکی از گلرهای مطمئن ایران تبدیل شده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص خط دفاعی آبی‌پوشان گفت: این روزها می‌بینیم که استقلال در هیچ بازی، گلی را پذیرا نمی‌شود. یک خط دفاع منسجم، هماهنگ و بدون اشتباه باعث شده تا استقلال با آرامش کامل به مصاف حریفان رفته و استرس گل خوردن را نداشته باشد. مجید حسینی، وریا غفوری و روزبه چشمی حالا به یک شناخت کامل از یکدیگر رسیده و آنقدر عملکردشان در هر بازی خوب است که اجازه خودنمایی به حریفان را نمی‌دهند.

عالمی در خصوص عملکرد مهاجمان استقلال افزود: با توجه به اینکه مدافعان و هافبک‌های استقلال هم همانند نورافکن، غفوری و چشمی، میل به گلزنی پیدا کرده‌اند، شاهد هستیم که تعداد مهاجمان استقلال بالا رفته اما با توجه به اینکه این تیم باید در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر مسابقه دهد، بنابراین استقلال نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ دارد تا بتواند مشکل گلزنی را در دیدارهای آینده حل کرده و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد، استفاده کند.

وی تصریح کرد: اگرچه مدافعان و هافبک‌های این تیم، گلزنی هم می‌کنند اما باید فکری به حال خط حمله استقلال کرد زیرا هنوز مشکل گلزنی این تیم برطرف نشده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار آبی‌پوشان برابر تراکتورسازی در هفته هجدهم هم گفت: بازی سختی پیش‌روی استقلال است، درست است که این تیم، روزبه چشمی و جباروف را ندارد، اما آنقدر بازیکن در اختیار دارد تا بتواند جایگزین این دو نفر کرده و مقابل تراکتور به یک سه امتیاز دیگر دست پیدا کند. البته تراکتور هم با توجه به اینکه مقابل پرسپولیس شکست خورده، نمی‌خواهد در تبریز مغلوب آبی‌پوشان شود، اعتقاد دارم که این مسئله باعث خواهد شد تا شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: تأثیرات شفر را کاملاً در استقلال دیده‌ایم و با توجه به شرایط خوبی که از لحاظ بدنی بازیکنان دارند، می‌توانند در ادامه راه لیگ موفق بوده و سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده را هم کسب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.