علیرغم این که تیم فوتبال سیاه جامگان موفق شد در هفته هفدهم بر سپیدرود غلبه کند، اما تغییری در جایگاه این تیم در قعر جدول ایجاد نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های پایین جدولی سپیدرود و سیاه جامگان در نوع خود دیدار جالبی بود. وجه تشابه دو تیم به جز خصوصی بودن و پایین جدولی، استفاده از مربیان جوانی بود که برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه می کردند. ضمن این که هم عنایتی و روانخواه سرمربیان دو تیم از خانواده استقلال محسوب می‌شوند.

سیاه جامگان در این بازی که به نوعی شش امتیازی بود موفق شد میهمانش را شکست دهد و گرچه این پیروزی باعث صعود این تیم از آخرین رده جدول رده بندی نشد، اما امیدواری‌هایی برای آنها نسبت به هفته‌های آینده ایجاد کرد.

این پیروزی دومین پیروزی فصل تیم سیاه جامگان بود و نکته جالب این که اولین پیروزی این تیم هم در هفته دوم مسابقات مقابل همین تیم سپیدرود رشت به دست آمده بود. سیاه جامگان که حالا نام آن هم به مشکی پوشان تغییر پیدا کرده در هفته دوم در رشت مقابل ای تیم با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود. در آن بازی اکبر میثاقیان هدایت سیاه جامگان را بر عهده داشت و علی نظرمحمدی بعنوان سرمربی روی نیمکت سپیدرود نشسته بود.

در بازی هفته دوم کیوان امرایی و پیام ملکیان برای سیاه جامگان و سهیل حق شناس برای سپیدرود گل زده بودند و در بازی هفته هفدهم هر دو گل سیاه جامگان توسط یونس شاکری به ثمر رسید.

سیاه جامگان در پایان هفته هفدهم با ۱۲ امتیاز همچنان در رده آخر جدول قرار دارد اما نزدیک شدن امتیازات این تیم به نفت تهران، استقلال خوزستان و سپیدرود رشت باعث شد تا این تیم برای هفته های آینده شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

آخرین نکته در خصوص سیاه جامگان این است که رضا عنایتی بعد از آن که به صرت رسمی بعنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، در هیچ یک از دو بازی پشت سر گذاشته شکست نخورده. وی ابتدا در اصفهان مقابل ذوب آهن به مساوی بدون گل رسید و سپس در مشهد موفق شد تیم سپیدرود را شکست دهد تا فعلا یک سرمربی شکست نخورده در سیاه جامگان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.