شایعه شده که باشگاه روبین کازان با توجه به شرایط مالی بد خود، اعلام ورشکستی کرده است تا شوک بزرگی به فوتبال روسیه وارد شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شرایطی که روبین کازان در فصل گذشته موفق شده بود با کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جا بگذارد و سردار آزمون نیز گلزنی به بایرن مونیخ را در کارنامه‌اش ثبت کرد، این باشگاه اکنون با اعلام ورشکستگی خود شوک بزرگی به فوتبال روسیه وارد کرد.

البته ظاهرا این خبر با عنوان شایعه مطرح شده است.در خبرها آمده که با افتادن این اتفاق سردار آزمون به عنوان یکی از ستاره های سرشناس و آینده دار روبین کازان که به تازگی پیراهن این باشگاه را برتن کرد حالا با سرنوشتی نامعلوم روبرو است چون این بازیکن ایرانی به همراه چند ستاره دیگر براساس بندهایی که در قرارداد خود گنجانده اند با توجه به این که تا کنون دریافتی از باشگاه نداشتند به صورت یک طرفه قراردادشان فسخ و بازیکن آزاد شناخته می شوند.

این در حالی است که پدر سردار آزمون در گفت و گو با تسنیم در این مورد گفته است:«متاسفانه ما خودمان از این اخبار بی‌خبر هستیم، اما می‌دانیم هدف چنین اخباری چیست. این اخبار از طرف کسانی است که از این طریق می‌خواهند رسانه‌های خود را داغ کنند و از این راه امرار معاش می‌کنند‌.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )