سرمربی شیاطین سرخ معتقد است فاکتور شانس عامل اصلی پیروزی بریستول‌سیتی مقابل تیم تحت‌هدایت وی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در پی شکست ۲ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل بریستول‌سیتی دسته اولی در مرحله یک‌ چهارم‌ نهایی جام اتحادیه انگلیس و حذف تیمش از این رقابت‌ها گفت: به نظرم ما سزاوار شکست در این بازی نبودیم چون حریف‌مان خوش‌شانس بودیم. بریستول هم زمانی به گل رسید که کسی انتظارش را نداشت. آنها زمانی گلزنی کردند که ما تیم برتر زمین بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما فاقد قدرت فیزیکی و روحی بودیم که آنها داشتند، اما در نیمه دوم موقعیت‌هایی خلق کردیم و همه انتظار گلزنی ما را داشتند. ما دو بار تیر دروازه بریستول را به لرزه در آوردیم و آماده رفتن به وقت‌های اضافه بازی بودیم، اما آنها درست در زمانی (۳+۹۰) گلزنی کردند که ما فرصتی برای جبران و واکنش نشان دادن نداشتیم.

آقای خاص تصریح کرد: این شب بزرگی برای بریستول بود و همیشه گفته می‌شود که در تقابل با تیم‌های دسته پایین‌تری، حریف از انگیزه بالایی برای مصاف با تیم‌های دسته بالاتر برخوردارند و گاهی چنین اتفاقاتی می‌افتد. بریستول فوق‌العاده بازی کرد و طوری بازی کردند که انگار این بازی مرگ و زندگی است و شاید همین‌طور هم برای آنها بود. به نظرم بریستولی‌ها جنگیدند و خوش‌شانس هم بودند. به هر حال این شب قشنگی برای بریستول‌سیتی بود و به آنها تبریک می‌گویم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در این دیدار بازی کردند، بازیکنانی بودند که بیشترشان در بازی با وست‌برومویچ مورد استفاده قرار نگرفته بودند و نمی‌توانم آنها را مورد سرزنش قرار دهم چون حرفه‌ای بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.