کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی منچسترسیتی به برتری تیمش مقابل لسترسیتی امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی درجام اتحادیه انگلیس از یک بازی دشوار پیش‌رو سخن گفت.

او اظهار داشت: لسترسیتی در چند هفته اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و ما مقابل این تیم کار دشواری پیش‌رو داریم .یادتان نرود هنوز بازیکنانی که ۲ فصل پیش تیم راقهرمان لیگ کردند در لسترسیتی حضور دارند.شرایط بازی‌ در جام‌های اتحادیه و حذفی با لیگ برتر متفاوت است و اگر در یک بازی خوب نباشید، قطعا فرصتی برای جبران ندارید و حذف می‌شوید.

سرمربی سیتی در ادامه افزود: در چند هفته اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم اما بردهای متوالی ما در لیگ به دست آمده، نه در جام اتحادیه پس برای اینکه نشان دهیم در این جام هم مدعی هستیم، باید یک کار بزرگ انجام دهیم و کار بزرگ تیم من می‌تواند حذف کردن لسترسیتی آماده باشد.اگر با تمام تمرکز به میدان برویم، صعود به مرحله بعدی اصلا دشوار نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.