کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

راه‌راه پوشان تورین با شکست بولونیا، جای اینتر در مکان دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا را گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ امشب (یکشنبه) چهار بازی همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌های بولونیا در حالی که پذیرای یوونتوس بود با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب میهمانش شد.

برای مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار میرالم پیانیچ (۲۷)، ماریو ماندزوکیچ (۳۶) و بلز متویدی (۶۴) گلزنی کردند. شاگردان آلگری با این برد ۴۱ امتیازی شدند و جای اینتر ۴۰ امتیازی در رده دوم جدول را گرفتند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کروتونه یک - کیه‌وو ورونا صفر

فیورنتینا صفر - جنوا صفر

سامپدوریا صفر - ساسولو یک

در ادامه این مسابقات از ساعت ۲۰:۳۰ امشب بنونتو در خانه‌اش به مصاف اسپال می‌رود و در دیدار پایانی هفته از ساعت ۲۳:۱۵ آتالانتا پذیرای لاتزیو است.

جدول رده‌بندی سری A را «اینجا» مشاهده کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.