بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت که بازیکنان تیم پدیده نیز از دیدن صحنه شکستن پای او در بازی با سپاهان تا صبح نخوابیدند.

سینا اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیتش پس از شکستگی پای راستش در بازی دوستانه مقابل سپاهان در جزیره کیش گفت: در کیش که بودیم، به صورت موقت پایم را گچ گرفتند که به تهران بیایم و دیروز گچ پایم را باز کردم. قرار است امروز به بیمارستان بروم که بستری شوم و اگر مشکلی نباشد، صبح دوشنبه عمل جراحی خواهم کرد.

وی درباره صحنه‌ای که منجر به شکسته شدن پای راستش شد، اظهار داشت: اواخر بازی بود که اتفاقاً بازی جنجالی هم شده بود. من پاس دادم که بچرخم، اما بازیکن سپاهان با استوک روی پای تکیه گاهم آمد. چون پای راستم را ستون کرده بودم و تمام وزنم روی همین پا افتاده بود، شکست و برگشت. بازیکنان پدیده که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند، گفتند از دیدن این صحنه تا صبح نخوابیده‌اند. خودم هم ابتدا که به زمین افتادم می‌خواستم بلند شوم، اما یک دفعه دیدم پای من کاملاً برگشته و همان موقع ترسیدم و شروع کردم به فریاد زدن. فشارم افتاده بود و دیگر نفهیمدم چه شده است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: خیلی اتفاق بدی بود و سه شب از شدت درد نخوابیدم. فقط به دیوار تکیه می‌زنم که تکان نخورم. وقتی می‌خواهم پایم را تکان دهم یا آن را بلند کنم، صدای عجیبی می‌دهد و شکستگی‌اش صدا می‌دهد. به زور دو سه آمپولی که زده‌ام دردم کمتر شده، اما هنوز خیلی درد دارم. اتفاق بدی بود. کم کم به بازی کردن در لیگ برتر نزدیک می‌شدم که این اتفاق برای من افتاد. با این شرایط هم تا پایان فصل باید پایم در گچ باشد. امیدوارم بتوانم زودتر به فوتبال برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.