لبران جیمز در بازی امروز تیمش برای شصتمین بار در دوران بازیگری خود، تریپل دابل کرد و از رکورد «لری برد» اسطوره تیم بوستون سلتیکس گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق ستاره خود، لبران جیمز از سد میهمان خود یوتا جز در سالن کوئیکن لونز گذشت.

جیمز در این بازی با ثبت ۲۹ امتیاز،‌ ۱۰ پاس گل و ۱۱ ریباند برای شصتمین بار در دوران بازیگری خود، تریپل دابل کرد و از رکورد «لری برد» اسطوره تیم بوستون سلتیکس گذشت. نحوه بازی او در فصل جاری لیگ به هیچ وجه نشان دهنده ۳۳ ساله بودن او نیست.

جیمز در این مورد اظهار داشت: حس خوبی دارم. من پانزدهمین فصل حضورم را در NBA سپری می‌کنم و باید بگویم یکی از بهترین‌ سال‌های بازی خود را می‌گذرانم. من می‌خواهم به نسل بعدی نشان دهم که عبور از ۳۱ سالگی، پایان عمر یک بسکتبالیست نیست.

وی ادامه داد: من می‌دانم کاری در تاریخ NBA انجام می‌دهم، پیش از این، خیلی کم انجام شده است. تعداد دقایق حضور من در زمین و تعداد فینال‌های متوالی که در آن حضور داشتم، حاصل سختی‌هایی است که به بدنم می‌دهم. با این حال، کار من هنوز تمام نشده است.

این بازی، صدمین پیروزی «تایرون لو» به عنوان سرمربی کلیولند بود. بازیکنان کلیولند پس از این پیروزی در رختکن روی سرمربی خود ذرت بو داده ریختند تا به نوعی این موفقیت را جشن گرفته باشند.

در دیگر بازی امروز، تیم هیوستون راکتس با ۳۱ امتیاز و ۶ ریباند جیمز هاردن مقابل میهمان خود میلواکی باکس به پیروزی رسید تا سیزدهمین پیروزی متوالی خود را در فصل جاری ثبت کرده باشد.

تیم اوکلاهماسیتی تاندر در روز بازگشت کارملو آنتونی به سالن مدیسون اسکوئیز گاردن شهر نیویورک، موفق شد تیم میزبان را از پیش رو بردارد. مسئولان تیم نیویورک نیکس با پخش ویدیویی، از سال‌ها حضور کارملو آنتونی در تیم خود قدردانی کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

پورتلند ۹۳ – شارلوت ۹۱

یوتا ۱۰۰ – کلیولند ۱۰۹

اوکلاهماسیتی ۹۶ – نیویورک ۱۱۱

میلواکی ۱۱۱ – هیوستون ۱۱۵

لس‌آنجلس کلیپرز ۸۵ – میامی ۹۰

فینیکس ۱۰۸ – مینه سوتا ۱۰۶

دالاس ۹۶ – سان آنتونیو ۹۸

بوستون ۱۰۲ – ممفیس ۹۳

در پایان دیدارهای امروز، تیم‌های بوستون سلتیکس و کلیولند کاوالیرز صدرنشین کنفرانس شرق و تیم‌های هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز در صدر کنفرانس غرب هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.