کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی چلسی دیدار تیمش با اتلتیکومادرید را بسیار مهم می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست این بازی تشریفاتی برای تیم صعود کرده لندنی را جدی بگیرند.

او گفت: بازی مهمی پیش روی ما است زیرا مقابل تیمی بزرگ به نام اتلتیکو مادرید بازی می‌کنیم؛ باشگاهی که در گذشته نشان داده تیمی مهم در این مسابقات محسوب می‌شود.باید بازی خوبی ارائه دهیم تا اعتماد به نفسمان افزایش یافته و صدرنشینی خود را در گروه قطعی کنیم.

او در ادامه افزود: اگر در گروه اول شویم ممکن است با تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا یوونتوس مواجه شویم پس اول یا دوم شدن در گروه خیلی تفاوتی ندارد. مهمترین نکته، صعود به مرحله بعد بود که در دور قبل حاصل شد اما برای افزایش اعتماد به نفس علاقمند هستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.