سرمربی تیم ملى فوتسال قزاقستان گفت که برای کمک به تیمش، بازیکنان برزیلی به تیم خود اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کاکائو پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، حتی می‌توانم بگویم بهترین بازی این مسابقات بود. به تیم خودم باید تبریک بگویم که بسیار خوب بازی کرد. به ایران نیز تبریک می‌گویم که در لحظات پایانی با یک گل زیبا پیروز شد.

وی در ادامه افزود: بازی کم‌گل اما بسیار جذاب بود و امیدوارم بازی نهایی گل‌های بیشتری داشته باشد. تیم ما پیش از این دیدارها تمرین نداشت. در حالی که روسیه از ۱۰ روز قبل برای این مسابقات تمرین کرده بود.

سرمربی قزاقستان درخصوص تفاوت‌های فوتسال دو کشور تصریح کرد: قزاقستان مانند ایران نیست که دروازه‌بانان خوب زیادی داشته باشد. این دروازه‌بان تیم ما نیز بسیار نمونه است. ایگی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست. او شوت‌های بسیاری زد و علاوه بر دروازه‌بانی، بازیکن بسیار خوبی هم هست. در لیگ قزاقستان مثل ایران تیم‌های زیادی نداریم و تلاش کردیم با استفاده از بازیکنان برزیلی به تیم کمک کنیم تا تکنیک‌های خود را پیش ببریم.

کاکائو در مورد استفاده از روش پاورپلی خاطرنشان کرد: استفاده از این روش خوب است، اما روش ۵ نفر بازی کردن و با استفاده از یک دروازه‌بان خوب می‌تواند موثرتر باشد.

وی در مورد تمجید ناظم‌الشریعه از او و رفاقت خوب میان مربیان فوتسال نسبت به مربیان فوتبال خاطرنشان کرد: در فوتسال دنیا نه تنها ما بلکه همه معلم یکدیگر هستند، اما در فوتبال این دوستی‌ها را نمی‌بینیم و دیگر مسائل حاشیه‌ای مطرح است. ایران تیم بسیار خوبی است و امیدوارم چنین مسابقاتی را که در اصفهان است، در قزاقستان برگزار کنیم و ایران را نیز دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی قزاقستان درباره سابقه خودش گفت: سال‌های زیادی در برزیل، چک و دیگر کشورها بوده‌ام و ۶ سال است که در قزاقستان مربی تیم غیرت هستم.

کاکائو درخصوص حسین طیبی بازیکن ایرانی تیم غیرت قزاقستان اظهار داشت: طیبی بازیکن بسیار خوبی است و در غیرت فوق‌العاده موثر است. او امروز بهترین بازیکن قزاقستان است و گل‌های بسیاری در قزاقستان به ثمر می‌رساند، اما در ایران کمی حالت نقش بازی کردن را دارد و کمتر گل می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.