بارسلونا باید در رقابت‎های لیگ اسپانیا به مصاف سلتاویگویی برود که پنجمین خط حمله برتر لیگ را دارد و دو بازیکن بسیار خطرناک گل‎هایش را می‏‎زنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال سلتاویگو فصلی پرفراز و نشیب داشته و در حال حاضر در میانه‌های جدول رده‎بندی لیگ اسپانیا قرار دارد. اما اگر این تیم تنها در یک زمینه تداوم داشته باشد آن توانایی‎اش در خط حمله است.

خوان کارلوس اونزو، سرمربی این تیم، توانسته یکی از خطرناک‎ترین تیم‎های تهاجمی لالیگا را آماده کند. این تیم از نظر تعداد گل‌های زده در لالیگا پنجمین تیم است.

تنها بارسلونا، بهترین تیم از نظر تعداد گل زده در لالیگا با ۳۴ گل زده، والنسیا، رئال سوسیداد و رئال مادرید بالاتر از این تیم هستند. سلتاویگو در این فصل ۲۴ گل زده مقابل نامش دارد.

نکته دیگر این است که از این ۲۴ گل زده ۱۴ گل توسط ماکسی لوپز و یاگو آسپاس زده شده است. این بازیکنان که اهل اوروگوئه و اسپانیا هستند هر کدام ۷ گل زده‎اند.

در واقع از ۱۰ گلزن برتر لیگ تنها دو تیم هستند که دو بازیکن در این لیست دارند و آن‌ها والنسیا با سیمونه زازا و رودریگو مورنو و سلتاویگو با آسپاس و لوپز هستند. ۶ گلزن دیگر هر کدام تنها نماینده‌های تیمشان هستند.

مطمئنا اگر سلتاویگو در زمینه امور دفاعی بهتر کار کرده بود، این تیم می‎توانست جایگاه بهتری در جدول رده‎بندی هم داشته باشد. این تیم ۱۹ گل خورده دارد و از نظر بیشترین گل‌های خورده با ۱۹ گل در رده نهم و در کنار خیرونا قرار دارد.

سلتاویگو باید در دیدار شنبه‌‎شب به مصاف بارسلونا برود و مطمئنا آبی‌واناری‌ها و مدافعان این تیم شب سختی مقابل مهاجمان سلتا دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.