تبریز- سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان گسترش فولاد نباید از زدن گل سیراب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوبی داشتیم.

وی سپس در تشریح روند پیروزی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: بازی در کل دو نیمه کاملا متفاوت داشت و ما تلاش کردیم و موفق شدیم در نیمه اول از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم و گل بزنیم.

کریمی با بیان اینکه سعی کردیم بایکنان ‌مان از نتیجه نیمه اول سیراب نشوند، گفت: چند دلیل باعث شد روند نیمه اول را در نیمه دوم ادامه ندهیم، به اجبار نریمان‌ جهان را پس از مصدومیت زنده ‌روح یک خط به عقب آوردیم و این باعث شد تیم به صمت عقب مایل شود.

وی در خصوص حضور آندو تیموریان در ترکیب اصلی تیمش نیز گفت: امروز با آمدن آندرانیک تیموریان، نریمان جهان تازه به پست خود منتقل شده بود اما پس از مصدومیت زنده ‌روح باز هم مجبور شدیم او را یک خط به عقب بیاوریم.

کریمی با اشاره به اینکه تیمش کمبود نفرات دارد، گفت: اگر بازیکنی مصدوم شود مجبوریم جای ۵ بازیکن را تغییر دهیم و برای همین نظم و نظام تیم به هم می ریزد و امروز نیز چنین شد.

وی با بیان اینکه تیمش خیلی خوب کار کرد، افزود: در بازی با استقلال، حریف بهتر از ما بود ولی بعد از آن بازی حدود ۱۱ ساعت معطلی داشتیم که قطعاً روی بازیکنان تاثیر منفی می‌ گذارد.

کریمی ابراز داشت: نیاز به ریکاوری داشتیم و زمان هم نبود ولی امروز خیلی خوب بودیم و از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: از الان تمام تمرکز ما روی بازی با پدیده است؛ باید تلاش کنیم تا به جایگاه واقعی خودمان برسیم. البته جا دارد از مدیرعامل مان آقای نصیرزاده هم تشکر کنم که خیلی تلاش کرده اند.

وی در خصوص پنالتی تیم سایپا نیز گفت: ما هیچ اعتراضی نداشتیم و مشکلی ندیدیم، از صحنه پنالتی دور بودم و ندیدم ولی اگر پنالتی بود باید روی تیم خود کار کنیم چون اصلا تحت فشار نبودیم و نباید پنالتی می دادیم.

کریمی در خصوص تکل خشن بازیکنان سایپا روی پای آندو تیموریان اظهار داشت: آن صحنه را به خوبی دیدم و خیلی خشن بود، باید بازیکن حریف اخراج می شد ولی نشد. داوری مورد خاصی نداشت که بخواهیم نسبت به آن انتقاد کنیم.

ادامه دارد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.