عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست هر کس که می خواهد به پرسپولیس کمک کند در جمع اعضای هیات مدیره قرار بگیرد.

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شایعه حضور حسین هدایتی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ وجه چنین صحبت هایی صحت ندارد. آقای هدایتی در حال حاضر یکی از هواداران تیم هستند که در برخی مقاطع زمان کمک هایی را داشته اند. من ایشان را در همین حد و اندازه می شناسم.

وی تصریح کرد: اینکه هر هوادار پولداری بخواهد کمک هایی را به تیم داشته باشد هیچ ایرادی ندارد. همیشه چنین اتفاقاتی رخ می دهد و نمی توان از آن خرده گرفت. اما موضوع اینجاست که دلیل نمی شود در کادر مدیریتی باشگاه حضور داشته باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار سرمربی و بازیکنان پرسپولیس با هدایتی نیز اظهار داشت: نمی توانیم به بازیکن بگوییم زندگی شخصی ات را با ما هماهنگ کن. آنها هیچ کار اشتباهی هم به نظرم مرتکب نشده اند. قطعا اگر برخی رفتارها در امور جاری باشگاه، ایجاد اختلال کند ما ورود خواهیم داشت و اجازه نمی دهیم بی نظمی حاکم شود.

حاجی بیگی درباره اینکه گفته می شود قرارداد سرمربی پرسپولیس بطور رسمی پس از پایان رقابت های نیم فصل تمدید می شود اطهار داشت: زمان مشخصی را برای این کار در نظر نگرفته ایم اما مطمئن هستم علاقه دو طرفه ای که بین برانکو و باشگاه وجود دارد باعث انجام این امر خواهد شد. هواداران نگران این موضوع نباشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.