اهواز - استقلال خوزستان با شکست تیم پیکان تهران، به هشت هفته شکست ناپذیری این تیم در لیگ برتر پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت خوزستانی ها این بازی را با یک گل به سود خود خاتمه دادند.

* تک گل این بازی را جونیور مارینی در دقیقه ۷۳ بازی وارد دوازه پیکان تهران کرد.

این بازی را حسین زرگر با کمک محمد جواد مداح و محمد راهی سوت زد.

* استقلال خوزستان خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، موسی کولیبالی، محمدعلی فرامرزی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، سعید زارع (۶۳- طالب ریکانی)، وحید نامداری (۷۷- حسین صادقی)، یونس دلفی (۲+۹۰- حسین بهرامی) و جونیور مارینی بازی کرد.

* پیکان تهران نیز با ترکیب: سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق‌پور (۶۹- علی حمودی)، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی (۷۹-کنت اوچه)، مهدی مومنی (۶۰- افرانگ دافه)، فراز امامعلی و امیر روستایی در برابر شاگردان عبدالله ویسی صف آرایی کرد.

* استقلال خوزستان با ترکیبی جوان شده به مصاف تیم بالانشین پیکان رفت. وحید نامداری و یونس دلفی، دو مهاجم تیم ملی نوجوانان در ترکیب اصلی به‌عنوان بازیکنان کناری جونیور مارینی در خط حمله قرار گرفته و محمدعلی فرامرزی و علیرضا زندوی هم پس از چند هفته به ترکیب استقلال خوزستان بازگشته بودند. ضمن اینکه ابوالفضل علایی و فرید بهزادی کریمی به‌خاطر مصدومیت امکان همراهی تیم‌شان را نداشتند.

* تیم پیکان تهران هم که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست به رده اول جدول صعود کند، بازی را بدون بازیکنان خارجیش آغاز کرد و قصد داشت با اداره کردن بازی در نیمه نخست، از حداقل موقعیت‌های خلق شده در این دیدار کم‌حادثه نهایت استفاده را ببرند.

* آبی‌پوشان استقلال در دقیقه ۷۳ بازی روی پاس دقیق طالب ریکانی بازیکن تعویضی این نیمه و ضربه تمام کننده جونیور مارینی دروازه پیکان تهران را گشودند. استقلالی‌ها که با این گل روحیه بالایی گرفته بودند، در دقایق ۸۱ و ۸۴ می‌توانستند گل‌های بعدی را هم به‌ثمر برسانند، اما ضربات طالب ریکانی و یونس دلفی، دقت و شدت لازم برای فتح دوباره‌ دروازه پیکان را نداشتند.

* پیکانی‌ها هم در دقیقه دوم زمان تلف شده این دیدار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند که واکنش عالی وحید شیخ‌ویسی و ایستادگی دروازه‌بان استقلال برابر ضربه بازیکن حریف باعث بی‌ثمر ماندن بهترین فرصت گلزنی پیکان شد و استقلال خوزستان در نهایت این بازی را با پیروزی به پایان رساند. شاگردان عبدالله ویسی با کسب پیروزی برابر تیم مدعی پیکان تهران ۱۳ امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

* بازی در یک هوای ابری ونسبتاً سرد به انجام رسید و هواداران اندکی از مسابقه دیدن کردند.

* با موافقت باشگاه استقلال خوزستان، تماشاگران می‌توانستند بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه غدیر اهواز شوند.

* عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پیش از شروع مسابقه با دسته گل به استقبال مجید جلالی سرمربی پیکان رفت و به این مربی خوشامد گفت.

* بختیار رحمانی بازیکن تیم پیکان که سابقه بازی در فولاد خوزستان را دارد با بازیکنان استقلال خوش و بش گرمی کرد. بختیار رحمانی به همراه علی حمودی بازیکن خوزستانی تیم پیکان روی نیمکت قرار داشتند.

* هواداران استقلال خوزستان، مهدی مومنی بازیکن فصل گذشته خود را تشویق کردند و او هم به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* گوینده ورزشگاه غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را ۲۵۰ نفر اعلام کرد.

* مهدی مؤمنی مهاجم پیکان تهران در هنگام تعویض با بازیکن جایگزین دست نداد و مستقیما به طرف نیمکت پیکان رفت.

* اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از پایان مسابقه به تشویق بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان پرداختند.

* شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار موفق شدند پس از هشت هفته رکورد شکست ناپذیری تیم پیکان را بشکنند و با ۱۳ امتیاز موقتاً به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.