فراز کمالوند که چندی پیش در نشست خبری جدایی‌اش از تیم صنعت نفت را اعلام کرده بود، شب گذشته به آبادان بازگشت تا از امروز بار دیگر تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی مستعفی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که از شرایط موجود در این تیم رضایت نداشت و به همین دلیل بعد از دیدار مقابل پیکان استعفای خود از سمتش در این تیم را اعلام کرده بود و چند روزی هم در تمرینات حضور نداشت، بعد از برگزاری جلسه با اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت راضی به بازگشت به آبادان شد.

فراز کمالوند شب گذشته وارد آبادان شد و بر اساس گزارشات رسیده از این شهر از امروز بار دیگر شخصا تمرینات تیم صنعت نفت را بر عهده می‌گیرد. در چند روز گذشته و در غیاب وی تمرینات این تیم زیر نظر دستیارانش در آبادان انجام می‌شد.

کمالوند پس از بازگشت به آبادان نشستی با اعضای تیم و بازیکنانش برگزار کرد و طی آن از زحماتی که بازیکنان در این مدت برای تیم کشیده بودند تشکر کرد و به آنها وعده داد که به زودی بسیاری از مشکلات تیم از جمله مشکلات مالی مرتفع خواهد شد. وی همچنین از نصر اصفهانی رییس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت تشکر کرد و ابراز داشت او در اوج گرفتاری‌هایی که داشت و دارد برای رسیدگی به مشکلات تیم صنعت نفت خود را به آبادان رسانده است.

نصر اصفهانی رییس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت از افراد حاضر در نشست بین کمالوند و بازیکنان بود و طی سخنانی کوتاه در این نشست از زحمات کمالوند و مجموعه باشگاه صنعت نفت تشکر کرد و به بازیکنان امیدواری داد که به زودی باشگاه مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.