رئال در دربی شهر مادرید مقابل اتلتیکو به تساوی بدون گل رسید و با توجه به برد بارسلونا مقابل لگانس فاصله دو تیم به ۱۰ امتیاز رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دربی شهر مادرید که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید و این یعنی تیم فوتبال بارسلونا به خاطر برد لگانس اختلاف امتیازش را با تیم رئال مادرید به عدد ۱۰ رسانده است.

روزنامه مارکا در گزارشی بعد از دربی مادرید نوشت هر دو تیم مادریدی در دربی این شهر بازی‌ای محتاطانه انجام دادند و دفاع هر دو تیم به اندازه‎ای فشرده بود که هیچ یک موفق به گلزنی نشدند. هرچند در شروع بازی تیمی که بیشتر نگران بود رئال بود و اتلتیکو نشان داد که از نظر فیزیکی و روحی به حریف برتری دارد. در ادامه اما بازی متعادل‌تر شد.

تساوی این دو تیم در حالی رقم خورد که قبل از این بازی کارشناسان معتقدند بودند هریک از این دو تیم که در این بازی امتیاز از دست دهند، با توجه به پیروزی بارسلونا مقابل لگانس، باید جام را تا حدودی از دست رفته بدانند.

هرچند زیدان نظر دیگری دارد و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مدعی شده بارسلونا همه بازی‌ها را نخواهد برد و رئال مادرید منتظر امتیاز از دست دادن این تیم می‎ماند. او گفت: هنوز بازی‌های زیادی برای انجام دادن مانده‌اند. درست است، اختلاف امتیاز بین ما زیاد است، اما این شرایط تغییر می‌کند و دلیلش هم این است که بارسلونا همیشه برنده نخواهد بود و ما آماده‎ایم تا به آن‌ها برسیم.

زیدان همچنین گفت: عملکرد ما خوب بود و فقط گل نزدیم. شاید مقابل تاتنهام و خیرونا این طور نبود، اما امروز بازی خوبی انجام دادیم و بسیاری از بازیکنانم سطح بازی‎شان را ارتقا داده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.