سرمربی بانوی پیر در سیزدهمین بازی این فصل تیمش در سری A به دنبال ثبت رکوردی جدید است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (یکشنبه) در هفته سیزدهم سری A در حالی به مصاف سامپدوریا می‌رود که اگر این بازی را ببرد یک رکورد جدید در کارنامه سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری به ثبت می‌رسد.

سرمربی ۵۰ ساله بیانکونری که در حال حاضر تیمش با تنها یک امتیاز نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار دارد، تا کنون ۲۹۹ پیروزی در مسابقات رسمی کسب کرده است و در صورتی که مردانش فردا در خانه آبی‌پوشان شهر جنوا ۳ امتیاز را بگیرد سیصدمین برد خود را تجربه خواهد کرد.

اولین پیروزی آلگری در جام حذفی ایتالیا در تاریخ ۲۰ آگوست سال ۲۰۰۳ بود که با تیم کارارسه در دسته سوم کالچو رقم خورد. از آن زمان تا کنون، آلگری ۱۹۴ پیروزی در سری A، ۴۲ پیروزی در لگاپرو (سری C ایتالیا)، ۲۶ برد در جام حذفی ایتالیا، ۳۲ پیروزی در رقابت‌های اروپایی و ۵ برد دیگر در تورنمنت‌های دیگری مانند سوپر جام‌ها کسب کرده است.

یوونتوس فردا در حالی به مصاف آبی‌پوشان شهر جنوا می‌رود که ۴ بازی قبلی‌اش برابر این تیم را برده است و در صورت پیروزی در این بازی، رکورد ۵ برد متوالی‌اش برابر جنوا در فاصله فصول ۷۳-۱۹۷۲ تا ۷۷-۱۹۷۶ و ۹۹-۱۹۹۸ تا ۰۶-۲۰۰۵ را تکرار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.