تبریز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز خیلی بدشانس بودیم و می توانستیم شکست نخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی عصر امروز چهارشنبه بعداز شکست تیمش برابر گسترش فولاد تبریز به خبرنگاران گفت: بازیکنانم تمرکز نداشتند.

وی سپس با بیان اینکه تمرکز کافی در وقت های تلف شده نداشتیم، ادامه داد: بازی پایاپایی بود همه به دنبال ۳ امتیاز بودند. باید تلاش کنیم اشتباهات مان جبران شود ولی امروز روز ما نبود.

وی سپس با تاکید بر اینکه در این بازی خیلی بدشانس بودیم، ادامه داد: سه امتیاز این بازی اهمیتی زیادی داشت. به همین خاطر دو تیم بازی هجومی انجام دادند.

ویسی به مشکلات مالی تیم خوزستانی نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مشکلات مالی باشگاه حل شود از این بحران خارج می شویم، ادامه داد: با تمام توان به‌دنبال انجام وظیفه‌ام هستم و پیگیر حق‌وحقوق بازیکنانم نیز خواهم بود. من با باشگاه قرارداد دارم و روی قراردادم پایبند هستم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به اینکه به خاطر دو اشتباهی که لحظات‌ آخر مرتکب شدیم گل خوردیم، ابراز داشت: باید بیشتر دقت کنیم و یاد بگیریم وقتی داور سوت را نزده بازی تمام نشده است.

ویسی با اشاره به اینکه امیدوارم مشکلاتی که به نتیجه هم ربط نداشت، حل شوند، افزود: بازیکنان ما غیرت کردند و تلاش زیادی داشتند، من به مردم خوزستان دین دارم و فوتبالم را مدیون خوزستان هستم. امیدوارم بتوانیم در آینده در شرایط بهتری قرار بگیریم.

وی سپس در خصوص جادوگری در فوتبال با بیان اینکه من این مسئله را خودم دیدم و به من پیشنهاد هم داده‌ اند، افزود: آنها ه دنبال این بودند که با این افراد همکاری کنیم ولی من این افراد را تحویل نگرفتم و خودم به شخصه اعتقاد ندارم. آنها سر تمرین ما هم آمده‌اند ولی آنقدر او را مسخره کردم که دیگر رفت.

وی در خصوص پتانسیل های استقلال خوزستان نیز گفت: مسئولین استان قول دادند تا هر چه زودتر مشکلات ما حل شود، با این تیم قهرمان لیگ ایران شدم و پتانسیل این را داریم که اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود از این بحران خارج شویم.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه آغاز شد ودر پایان تیم تبریزی با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.