۲۰ هزار نفر از مردم شهر ولووگراد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه شهر ولووگراد به عنوان یکی از ۱۲ ورزشگاه میزبان رقابت‌ها به نمایش درآمد.

ولووگراد چهاردهمین شهری است که میزبان جام جهانی در تور رسمی آن شد و در مراسم استقبال از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرماندار شهر ولووگراد و آندری بوخاروف، سفیر رسمی این رقابت‌ها حضور داشتند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مدت ۵ روز در شهر ولووگراد قرار داشت و در زمان نمایش آن در مرکز شهر ۱۶ هزار نفر توانستند عکس‌هایی به یادگاری بگیرند. شهر ولووگراد میزبان ۴ دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد بود.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مربوط به توسعه مسیرهای گردشگری شهر نیژنی گورود است.

نیکیتین، یکی از مقامات دولتی نیژنی گورود در این رابطه به خبرنگاران گفت: ۲۰ مسیر گردشگری برای میهمانان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و هواداران فوتبال در شهر نیژنی گورود آماده شده است. در این مسیرها قابلیت تردد با اتوبوس و پیاده‌روی وجود دارد و ما آماده یک استقبال بین‌المللی از میهمانان هستیم.

روسیه برای اولین‌بار در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود. ایران یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.