پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اردوی کیش بهترین فرصت برای سرمربی استقلال خواهد بود تا در آرامش کامل تیم را به شرایط ایده آل باز گرداند.

شاهین بیانی درگفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت استقلال گفت: آبی پوشان در آخرین دیدار خود برابر نفت با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز شیرین بدست آوردند و تا حدودی به آینده امیدوار شدند تا بتوانند بعد از تعطیلات و انجام تمرینات خوب حضوری پرقدرت در ادامه لیگ داشته باشند.

وی تاکید کرد: این تعطیلات بهترین فرصت برای شفر بود تا بتواند هم شناخت بیشتری از بازیکنانش پیدا کند و هم کارهای تاکتیکی را که مد نظرش است به بازیکنان القا کرده تا در شروع لیگ آنچه را که از تیمش می خواهد در زمین پیاده کنند.

پیشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: اردوی کیش فرصت خوبی برای بازیکنان خواهد بود تا در یک شرایط خوب آب و هوایی و امکانات خوب و زمین چمن مناسب بهترین تمرین را انجام داده زیرا در کیش از هیاهو و حاشیه بدور هستند و بهترین تمرین را در آرامش کامل انجام خواهند داد.

بیانی در خصوص اردوی تیم ملی هم گفت: همیشه اولویت اول با تیم ملی کشورمان است. مسئولان ورزش باید به فکر تیم ملی باشند و با آماده سازی یک اردوی خوب و انجام چند بازی تدارکاتی تیم قدرتمند را روانه جام جهانی کنند تا هم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده و هم شاهد بازیهای خوب از تیم ملی باشیم.

پیشکسوت استقلال افزود: مسئولان فوتبال کشور باید تا شروع جام جهانی نهایت همکاری را با کی روش داشته باشند و هر آنچه را که او برای موفقیت تیم ملی نیاز دارد در اختیارش گذاشته تا هیچ حرف و حدیثی و بهانه ای برای عدم موفقیت تیم ملی وجود نداشته باشد.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت تیم ملی هم نشاط را به جامعه می آورد و هم برای بازیکنان می تواند پلی باشد برای ورود به لیگ های معتبر دنیا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.