پروسه درمان بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی استان تهران، اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال کشور در حالی از چندی پیش در بستر بیماری به سر می برد که در ماه های گذشته مسئولان ورزش کشور از جمله مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بر بالین وی حضور یافتند. در این میان به تازگی و به دنبال کسالت دوباره اکبر افتخاری، فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی استان تهران، روند درمان او را پیگیری می‌کنند. وی در حال حاضر در بیمارستان ابن سینای تهران بستری و در حال مداواست.

در این رابطه دکتر محمد بنی جمالی و دکتر سید اشکان اردیبهشت از طرف مجموعه پزشکی ورزشی، به صورت روزانه و مستمر پیگیر پروسه درمان این پیشکسوت فوتبال کشور هستند.

افتخاری همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ بازی کرد و پس قهرمانی ایران، او به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد. به تیم منتخب آسیا نیز دعوت شد و باتیم منتخب آسیا برابر آرسنال قرار گرفت و با اینکه تیم منتخب آسیا دراین بازی ۴ بر ۲ بازی را واگذار کرد، اما یکی از دو گل را افتخاری به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.