کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال پاناما بدون در اختیار داشتن هشت بازیکن اصلی خود به دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایران و پاناما روز پنجشنبه ۱۸ آبان در دیداری دوستانه‌ در اتریش به مصاف هم می‌روند. بر اساس گزارش سایت پانامایی «diaadia»، هرنان داریو گومس، سرمربی پاناما برای این بازی هشت بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد.

آدولفو ماچادو مدافع تیم هیوستون دینامو آمریکا، رومان تورس مدافع و کاپیتان تیم سیاتل ساندرز آمریکا، گابریل گومس هافبک تیم اتلتیکو بوکارامانگای کلمبیا، ادگار خوئل بارکناس هافبک تیم آرابه اونیدو پاناما، آبیدل مهاجم تیم دانوبیوی اروگوئه، لوئیس تخادا مهاجم تیم کلوب یونیورسیتاریوی پرو، آلبرتو کوئینترو هافبک یونیورسیتاریوی پرو و روبرتو نورس مهاجم مینروس زاکاتکاس مکزیک برای بازی با ایران غایب خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.