سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید روند امتیازگیری تیمش در این فصل با توجه به وضعیت مهاجم فرانسوی خود را قابل قبول دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) در یک دیدار خارج از خانه برابر دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد و با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و جای رئال مادرید را در رده سوم جدول گرفت.

با وجود این پیروزی یک نکته منفی در عملکرد روخی بلانکو وجود داشت که آن تداوم ناکامی آنتوان گریزمان بود. با این حال سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید نسبت به آینده مهاجم فرانسوی تیمش ابراز خرسندی کرد.

سیمئونه اظهار داشت: ۲۳ امتیازی که ما گرفته‌ایم در حالی که گریزمان هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند، خوب است اما من مطمئنم که گل‌های او هم از راه خواهند رسید. ما تیمی متشکل از بازیکنان بسیار متعهد داریم که من به همه آنها افتخار می‌کنم.

سیمئونه ادامه داد: ما به دنبال کسب پیروزی در تمام بازی‌های‌مان هستیم اما قرار نیست این اتفاق رخ دهد. همین حالا هم نسبت به همین مقطع در فصل گذشته دو امتیاز بیشتر کسب کرده‌ایم.

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه به دلیل تعویض گریزمان و به میدان فرستادن خیمنس به جای او اشاره داشت و عنوان کرد: من قصد داشتم که خط میانی تیم‌مان را تقویت کنم و با آن تعویض می‌‌خواستم که شانس سائول، گامیرو و گایتان برای گلزنی را افزایش دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.