سرمربی آبی‌واناری‌ها از عملکرد مهاجم خود که در بازی مقابل سویا هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده در پی پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل سویا در نوکمپ در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا گفت: در مجموع نتایج، حاصل روش بازی تیم است. ما سعی می‌کنیم با تسلط بر بازی‌ها به پیروزی برسیم و با فشار به حریف توپ را از آن خود کنیم. در حال حاضر صدرنشین لالیگا هستیم و امتیازات را از دست نمی‌دهیم و با روحیه خوبی به تعطیلی لیگ در نتیجه بازی‌های ملی می‌رویم. ما بازی‌های دشواری در پیش داریم و برای تداوم صدرنشینی باید قدرتمند باشیم.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: پاکو آلکاسر دو گل خیلی مهم در این بازی به ثمر رساند و امیدوارم این به او اعتماد به نفسی که یک مهاجم نیاز دارد را بدهد. از عملکرد آلکاسر و تیم در این بازی راضی هستیم. پاکو پیش از این خیلی فرصت بازی پیدا نکرده بود و نشان داد که یک گلزن است و خیلی از این بابت خوشحالیم. من تیم قدرتمندی در اختیار دارم و هر بازیکنی که وارد زمین می‌شود توانایی گلزنی دارد. به همین جهت باید به بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند و با وجود فشاری که هست اینچنین عمل می‌کنند، اعتبار ببخشیم.

وی در دفاع از مهاجم اروگوئه‌ای خود که در پنج بازی متوالی موفق به گلزنی نشده و ناکامی وی در این امر حالا به ۴۵۱ دقیقه رسیده است، خاطرنشان کرد: سوارس همچنان در زمین می‌جنگد و می‌دانم که موقعیت‌های زیادی داشته است. به هر حال گل‌ها هم از راه خواهند رسید، اما او چیزهای دیگری را برای تیم به ارمغان می‌آورد و به این موضوع واقف هستم.

بارسلونا با کسب ۱۰ پیروزی و یک تساوی از ۱۱ بازی خود در فصل جاری لالیگا، در حال حاضر با ۳۱ امتیاز صدرنشین این رقابت‌هاست و والنسیای ۲۷ امتیازی و اتلتیکو مادرید ۲۳ امتیازی نیر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.