رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی می‌گوید بارقه‌های امید در تیم ملی ساحلی ایران باوجود باخت به برزیل دیده می‌شود.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل برزیل و عدم راهیابی به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای، گفت: به طور کلی نتایج تیم ملی فوتبال ساحلی درخشان بوده است. اگر دقت داشته باشید متوجه می‌شوید مارکو اوکتاویو به جوانگرایی و نو آوری دست می زند. او طبق تاکید کمیته فنی عمل می کند.

وی افزود: در بازی با برزیل باوجود اینکه باختیم اما نتیجه بازی جذاب بود. در این مسابقه، ملی پوشانی به زمین رفتند که شاید قبلا مردم اسامی آنها را نمی شناختند و حالا در تیم ملی می درخشند. اینها نشانه ها و بارقه های امید است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی یادآور شد: در تیم ملی هستند بازیکنان با تجربه ای مثل مسلم مسیگر، پیمان حسینی، احمدزاده و ... اما اینها بازیکنان جهانی هستند و نمی توان از کنارشان به سادگی عبور کرد. شاید بگویند سن و سال این بازیکنان بالاست ولی هیچ مربی عاقلی از چنین نفرات سطح بالایی چشم پوشی نمی کند چرا که باعث وحشت تیم های مقابل می شوند.

ترابیان همچنین درباره تورنمنت ۴ جانبه فوتسال گفت: تایلند از حضور در ایران انصراف داد که علت اصلی آن، نتایج اخیر تیم ملی این کشور بوده است. ما هم با آذربایجان نامه نگاری کرده ایم و منتظر پاسخ نهایی آنها هستیم. این تورنمنت روزهای دوازدهم تا چهاردهم در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در پایان درباره سفرش به کشور چین هم اظهار کرد: باتوجه به اینکه فوتسال ایران در آسیا پیشتاز بوده و به عنوان الگوی حرفه ای سازی مطرح است، یک دوره کارگاه و دوره اماده سازی در کشور چین برگزار می شود که بنده با دعوت AFC در این دوره تدریس خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.