مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی در شبی که یک به رکورد انفرادی خاص دست پیدا کرد، حرکتی جالب انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگوئرو با زدن گل سوم پیروزی ۴ بر ۲ شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل ناپولی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به رکورددار گلزنی در تاریخ آبی‌پوشان شهر منچستر تبدیل شد.

این مهاجم آرژانتینی در ورزشگاهی یکصدوهفتادوهشتمین گل دوران بازیگری‌‌اش در منچسترسیتی را به ثمر رساند که زمانی قلمروی دیه‌‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و پدر همسر پیشین او بود.

گلی گه آگوئرو در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند، او را بالاتر از اریک بروک – کسی که در ۴۵۳ بازی‌‌اش برای منچسترسیتی در فاصله سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۴۰، ۱۷۷ گل زده بود – قرار داد آن هم در شرایطی که تعداد بازی‌های او به مراتب کمتر از تعداد بازی‌های بروک بوده است: ۱۷۷ بازی در مقابل ۲۶۲ بازی آن هم در ۶ سال حضور در ورزشگاه اتحاد.

آگوئرو پس از رکوردشکنی در استادیومی که مارادونا در آن به عنوان یک اسطوره شناخته می‌شود، گفت می‌خواهد پیراهنی که در این بازی به تن داشت را به پسرش بنجامین - فرزند مشترکش با دختر بزرگ مارادونا - تقدیم کند، کسی که در حال حاضر با مادرش زندگی می‌کند.

مهاجم منچسترسیتی در پایان بازی به شبکه BT Sport‌ گفت: من الان واقعاً خوشحالم. خوشحالم چون تیم از من حمایت کرد، همان‌طور که هواداران و همه اعضای باشگاه حامی‌ام بوده‌اند. می‌‌خواهم از همه تشکر کنم. لحظه لذت‌بخشی است. من واقعاً خوشحالم چون چنین لحظاتی فقط یک بار در زندگی شما رخ می‌دهد. ناپولی تیم خوبی است و بردن در بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا کار واقعاً سختی است. این پیراهن را به پسرم تقدیم می‌کنم. او قبل از بازی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی پیراهنت را برایم بیاور.

روند گلزنی آگوئرو در منچسترسیتی پس از انتقال ۳۸ میلیون پوندی‌اش از اتلتیکو مادرید در تابستان سال ۲۰۱۱، با دو گلی که در اولین بازی‌اش برای این تیم مقابل سوانزی در ماه آگوست سال ۲۰۱۱ به ثمر رساند آغاز شد. او در۴ فصل از ۶ فصل حضورش در ورزشگاه اتحاد، بیش از ۲۰ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.