لوئیس سوارس در بازی‌های این فصل بارسلونا عملکرد بدی داشته و تا اینجا تنها ۳ گل برای تیمش زده که هیچ یک هم در لیگ قهرمانان اروپا نبوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت گل بعد از تساوی تیم فوتبال بارسلونا در دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیاکوس یونان از عملکرد لوئیس سوارس، مهاجم اوروگوئه‎ای این تیم انتقاد کرد. این بازیکن در رقابت‌های این فصل برای بارسلونا تنها ۳ گل زده که هیچ یک از آن‌ها هم در لیگ قهرمانان نبوده است. در بازی سه‎شنبه شب هم او عملکردی داشت که مطمئنا خودش هم دوست دارد هرچه زودتر آن را فراموش کند.

او در این فصل در سیستم ۲-۴-۴ که والورده بیشتر از آن استفاده می‎کند در کنار مسی کارش را آغاز کرد. اما نتوانست از موقعیت‌هایی که به دست می‎آورد به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در بازی مقابل تیم یونانی او ۷ شوت به سمت دروازه زد که ۴ شوت درون چارچوب نبود و ۳ شوت هم بلوکه شد. اما ۲ موقعیت از این موقعیت‌ها، از آن شکل موقعیت‌هایی بودند که او همیشه آن‌ها را وارد دروازه می‎‏کرد. اما به نظر او اعتماد به نفسش را هم از دست داده و زمانی که باید کار را خودش تمام می‎کرد مدام سعی داشت به مسی پاس دهد.

سردرگمی سوارس به نظر دلایلی دارد. در بازی مقابل بتیس او دچار مصدومیت زانو شد و سعی کرد به خاطر جدایی نیمار از بارسا زودتر از زمان انتظار بازگردد تا تیم غیبت نیمار را احساس نکند. اوضاع برای او زمانی بدتر شد که عثمانه دمبله هم مصدوم شد و او تمرکزش را روی این موضوع گذاشت که جای خالی مهاجمین دیگر را پر کند. اما والورده سیستم بازی را هم تغییر داده بود و او در پستی جدید بازی می‎کرد. این‌ها همه مسائلی هستند که باعث شدند او در اوج نباشد.

البته که سوارس زمانی که در اوج باشد انقدر قوی کار می‎کند که مسائلی از این قبیل کمتر می‏توانند روی او تاثیر بگذارند. تا زمانی هم که او به اوج بازنگردد، شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان شدیدا کاهش پیدا می‎کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.