در فاصله یک روز به اتمام ضرب‌الاجل AFC به باشگاه‌های ایرانی آنها فعلاً در تب‌وتاب حل مشکلات‌شان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از محرومیت از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی توسط فیفا تازه متوجه حجم انبوه شکایت‌ها از سوی بازیکنان سابقش شد، اما قضیه زمانی جالب می‌شود که بدانیم برخی از پرونده‌های تراکتورسازی متعلق به ۱۰ سال قبل است!

یک مربی و دو بازیکن که در سال ۸۶ و زمان حضور تراکتورسازی در رقابت‌های دسته اول در این تیم توپ می‌زدند، از باشگاه تبریزی بابت عدم دریافت مطالبات‌شان شکایت کرده و علیه آن حکم هم گرفته‌اند!

باشگاه تراکتورسازی در این فصل نزدیک به ۸ میلیارد تومان را صرفاً هزینه مختومه کردن بدهی‌های خارجی‌اش کرده، اما هنوز حدود ۳۰ پرونده باقی مانده که متعلق به شکایت بازیکنان داخلی است. گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر با طلبکاران داخلی خود تفاهم کرده و فقط مرحله پرداخت باقی مانده است. آنها فعلاً منتظر تامین اعتبار لازم برای این کار هستند.

در فاصله یک روز مانده به مهلت باشگاه‌های ایرانی برای گرفتن مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه تراکتورسازی همانند سه باشگاه دیگر ایرانی، وضعیت نامشخصی دارد و در تلاش است با فراهم کردن شرایط، مجوز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.