سرمربی روسونری بخشی از ناکامی‌های این فصل تیمش از جمله باخت اخیر به یوونتوس را به ناتوانی روسونری برای جذب یک ستاره تأثیرگذار ربط می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت شب گذشته (شنبه) میلان در خانه برابر یوونتوس در هفته یازدهم سری A فاصله این تیم با صدرنشینان جدول را افزایش و شانس آن را برای کسب اولین اسکودتویش از سال ۲۰۱۱ کاهش داد.

میلان اگرچه تابستان امسال ۲۰۰ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرد و حتی بهترین مدافع میانی موجود در سری A یعنی لئوناردو بونوچی را از یوونتوس خرید، اما در جذب یک ستاره هجومی تأثیرگذار که در مواقع بحرانی توانایی نجات تیم را داشته باشد، ناکام بود و این همان چیزی است که وینچنزو مونتلا، سرمربی روسونری در ناکامی‌های این فصل تیمش تأثیرگذار می‌داند.

مونتلا با اشاره به بازی شب گذشته تیمش برابر یووه و تأثیرگذاری بازیکنی مانند گونسالو ایگواین که هر دو گل پیروزی ۲ بر صفر بانوی پیر را به ثمر رساند، گفت که تیمش در تابستان به دنبال جذب چنین بازیکنی بوده است، اما به یک دلیل نتوانسته آن را جذب کند.

مونتلا گفت: نتیجه بازی ما و یوونتوس را بازیکنی رقم زد که از هیچ چیز دو گل ساخت. بازیکنان بزرگی که ۱۰۰ میلیون یورو قیمت داشته باشند، به تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا نباشد، نمی‌آیند. با این حال من از عملکرد باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات راضی‌ام.

از آندره‌آ بلوتی، مهاجم تورینو، پیره امریک اوبامیانگ، مهاجم میلان و حتی آلوارو موراتا، مهاجم سابق رئال مادرید به‌عنوان گزینه‌های مدنظر میلان یاد می‌شد، اما هیچ‌کدام از آنها به سن‌سیرو نرفتند و در نهایت میلان کالینیچ را از فیورنتینا خرید.

مونتلا ادامه داد: من حسرت بازیکنانی را که یوونتوس دارد، نمی‌خورم. آنها الگویی از یک تیم هستند که به مرور زمان ساخته شده است. یوونتوس تیمی باتجربه است و حالا دارد بازیکنان جوان را به ترکیبش تزریق می‌کند. این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.