سیروس دین‌محمدی گفت: فکر نکنید به دلیل اینکه استقلال رتبه خوبی در جدول ندارد نمی‌تواند پیروز دربی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و استقلال فردا هشتاد و پنجمین دربی پایتخت را برگزار می کنند؛ مسابقه ای که مثل همیشه، حساس و ویژه است. پس از سال ها، هر دو تیم در دربی سرمربی خارجی دارند، اما با این تفاوت که سرمربی پرسپولیس مدت زیادی است که هدایت این تیم را برعهده دارد و شفر تازه وارد ایران شده است.

درباره دربی ۸۵ با سیروس دین محمدی بازیکن اسبق استقلال که اخیرا سرمربی تیم شهرداری تبریز شده است گفت و گو کردیم.

* شرایط استقلال و پرسپولیس در حال حاضر چگونه است؟ کدام تیم بیشتر برای دربی حاضر است؟

به عقیده من دربی اصلا ارتباطی به جدول ندارد. به دلیل اینکه این بازی از همه نظر فرق می کند. بازیکنان قطعا از یک هفته قبل شور و شوق دربی را دارند و منتظر این هستند تا در این بازی بدرخشند. البته این را هم باید اضافه کنم که برخی ها فکر می کنند به دلیل اینکه استقلال رتبه خوبی در جدول ندارد نمی تواند در این بازی برنده باشد ولی به نظر من و همانطور که گفتم این بازی ارتباطی با جدول ندارد.

*با توجه به اینکه شفر و برانکو قبلا هم روبه روی هم قرار گرفته بودند، تقابل آن ها را چطور می بینید؟

به هرحال آن ها از یکدیگر شناخت دارند. اما به هر حال شفر اولین دربی خود را تجربه می کند و دربی هم همیشه حساس است. در هر صورت این دو مربی، مربیان با تجربه ای هستند و مطمئنم که هر کدام راهکارهایی برای برد تیمشان دارند.

*با وجود اینکه بحث محرومیت وریا غفوری مطرح بود، اما او در این دیدار می تواند به میدان برود. غفوری چه میزان می تواند در دربی به تیمش کمک کند؟

صد درصد وریا به تیم کمک خواهد کرد. به دلیل اینکه او بازیکن ملی پوش ما است و قبلا تجربه دربی را هم داشته است.

*پیش بینی شما از دربی چیست؟ به نظر شما شاهد بازی خوبی خواهیم بود؟

به هر حال من یک استقلالی هستم و دوست دارم تا استقلال برنده بازی باشد. امیدواریم بازی مساوی نشود و بازی خوب و شادابی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.