لیورپول در دیدار مقابل تاتنهام در روزی که خط دفاعی این تیم دوباره پراشتباه ظاهر شد با ۴ گل شکست خورد تا انگشت انتقادات دوباره سمت کلوپ گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت گل گزارشی از حساس‎ترین دیدار هفته نهم رقابت‎های لیگ برتر انگلیس دارد: قبل از دیدار تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول در ومبلی که با برد ۴ بر یک تیم لندنی همراه بود، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول ذهن‌ها را با اشاره به برتری نفر به نفر ترکیب تیم حریف آماده شکست احتمالی کرده بود: این تیم فرتونگن و آلدرواریلد را دارد؛ دو نفر از بهترین دفاع میانی‌های دنیا، به غیر از آن ستاره آژاکس، داوینسون سانچس را هم خریده‎‌اند».

وقتی سوت پایان زده شد، تاتنهام به برد آسان ۴ بر یک رسیده بود. اما این باعث شد تا دوباره سوالاتی که مربوط به یورگن کلوپ می‏شود در ذهن هواداران لیورپول نقش ببندد. سوالاتی که عمدتا مربوط به کیفیت بازی خط دفاعی تیم است.

ویرگیل فان دیک یکی از در دسترس‎‌ترین گزینه‎ها برای لیورپول در تابستان بود که با خریدش این تیم می‎توانست خط دفاعی را به بهترین شکل تقویت کند. اما موفق نشد و کلوپ گفت در زندگی و فوتبال یک بخش مهم این است که به مهره‎هایی که داری ایمان داشته باشی.

یکی از این مهره‌ها دژان لاورن بود که در این بازی هم حضور داشت. کسی که از دقیقه اول تا آخر بازی نتوانست به هیچ وجه پاسخ اعتماد کلوپ را بدهد. همچنین سیمون مینیوله هم مشخص کرد که چرا نفر اول لیست خرید قرمزها در تابستان یک دروازه‎بان بود. جوئل ماتیپ و جو گومز هم مایل‌ها از حد استاندارد و بهترین خودشان دور بودند.

یکی از تعویض‌های کلوپ در این بازی وارد کردن خرید تابستانی‎شان به زمین بود، الکس آکسلید چمبرلین. تعویضی که باعث می‎‏شود هر هواداری دوست داشته باشد این سوال را از سرمربی آلمانی بپرسد که چرا باید این بازیکن که در آرسنال هم در حد یک ستاره نبوده را بخرد.

در نهایت لیورپول فستیوالی از اشتباهات خط دفاعی را به نمایش گذاشت و در روزی که اختلافش با تاتنهام به اندازه نتیجه بازی نبود، ۴ گل خورد. حالا یورگن کلوپ است که باید فکری به حال خط دفاعی تیمش کند؛ بخشی که تا این لحظه از فصل بیشترین ضربه را به قرمزهای مرسی‎ساید زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.