کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی گفت: ابتدا باید به سرمربی جدید استقلال زمان بدهیم و سپس از این مربی انتظار نتیجه‌گیری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش مصطفوی در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و نساجی قائمشهر اظهار داشت:‌ خدا را شکر امروز نساجی بازی خوبی ارائه کرد. استقلال تیم پولداری است، اما تیم ما امکاناتی ندارد. مطمئنم پاشازاده در آینده جزو چهار پنج مربی برتر ایران خواهد بود.

وی در واکنش به انتقاداتی که از سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح می‌شود، تصریح کرد: افتخاری با فوتبال ما آشناست، اما تیم را در شرایط بدی تحویل گرفت. در مملکت ما مردم فقط نتیجه می‌خواهند و اگر تیم در دو بازی نتیجه نگیرد، هواداران طغیان می‌کنند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در ادامه در مورد انتخاب وینفرد شفر به‌عنوان سرمربی استقلال گفت:‌ شفر مربی خوبی است، اما باید به او زمان بدهیم. در مورد این مربی نمی‌شود پس از دو بازی قضاوت کرد. باید شش یا هفت ماه به او زمان داده شود. امروز استقلال بازی خوبی انجام داد، اما مقابل تیمی که امکانات نداشت. باید اول به شفر زمان دهیم و بعد انتظار نتیجه داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی در مورد نتیجه‌گیری تیم‌های ملی ایران در رده‌های سنی مختلف، عنوان کرد: ابتدا بابت نتیجه‌گیری تیم نوجوانان تبریک می‌گویم. این تیم فراتر از فوتبال ایران ظاهر شد. ضمن اینکه پرسپولیس هم نتیجه خوبی در آسیا گرفت،‌ اما داوری به ضرر این تیم بود و پنالتی بی‌موردی به نفع تیم عربستانی گرفت. من تعجب می‌کنم که مسئولان ما نمی‌توانند رایزنی کنند و نگذارند داور عرب برای بازی‌های تیم‌های ایرانی انتخاب شود. تا زمانی که ما نتوانیم نفوذ داشته باشیم،‌ همین بلاها سر تیم‌های ما خواهد آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.