کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن بلژیکی چلسی با کسانی که قهرمانی این تیم را به خاطر شکست مقابل من سیتی و کریستال پالاس از دست رفته می‌دانند، مخالف است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی در بازی‌های اخیر مقابل منچسترسیتی و کریستال پالاس شکست خورده است، اما به نظر ادن آزارد، بازیکن بلژیکی این تیم لندنی، چلسی هنوز شانس قهرمانی دارد و یکی از مدعیان است.

آزارد در آستانه بازی تیمش مقابل واتفورد گفت: با کسانی که می‎گویند قهرمانی برای چلسی از دست رفته موافق نیستم. در حال حاضر منچسترسیتی و منچستریونایتد با هم قوی‎تر از ما هستند، اما ما آماده‎ایم. می‎دانیم که لیگ برتر طولانی است و هنوز فرصت کافی برای بازگشت داریم.

این بازیکن همچنین درباره بازیکنان تیمش و این که چه کسانی باید بازی کنند و چه کسانی استراحت می‎کنند گفت: به نظرم تیم ما بازیکنان خوبی دارد و همه آن‌ها می‎توانند بازی کنند. این را هم می‎دانم که برای بازیکنان گاهی استراحت کردن مهم است اما خود من شخصا دوست دارم همیشه بازی کنم. ۳ ماه فوتبال بازی کردن را از دست دادم و می‎خواهم در زمین باشم، اما این مربی است که باید تصمیم بگیرد و همه ما هم از این شرایط راضی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.