کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون از حضور موثر  کارشناسان تغذیه فدراسیون فوتبال در اولین کنگره بین المللی تغذیه ورزشی در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی درباره اولین کنگره بین المللی تغذیه ورزشی گفت: این کنگره از‌ امروز (چهارشنبه ۲۶ مهرماه) به مدت ۳ روز به میزبانی فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: از جمله محورهای اصلی کنگره شامل؛ جدیدترین مباحث علمی در زمینه نقش تغذیه صحیح در عملکرد ورزشی، مکمل های ورزشی ، مدیریت وزن ورزشکار در ورزش‌هایی که دسته بندی وزنی دارند، از جمله محورهای اصلی کنگره است. همچنین این کنگره در راستای ارتقای عملکرد ورزشکاران بویژه فوتبالیست‌ها و اهمیت نقش تغذیه در دوران مختلف ورزش فوتبال است.

در ادامه دکتر احمد باقری مقدم، رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان طی گزارشی اعلام کرد: این کنگره به منظور تبادل علمی و دستیابی به تازه های تغذیه ورزشی،  ارتقا سطح علمی، فرهنگ تغذیه در ورزشکاران برقرار و دانشمندان معروف دنیا و کلیه متخصصین رشته تغذیه در آن حضور دارند. پرفسور مورگان موان و سوزان شرف از برترین محققین و دانشمندان این رشته به همراه متخصصانی از ایتالیا و کانادا در این کنگره حضور دارند مباحث تغذیه در فوتبال از موضوعات محوری این کنگره که فدراسیون فوتبال و کمیته پزشکی ورزشی در آن حضور فعال دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.