کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از حذف پرسپولیس و راه‌ یافتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش مالی سنگینی به الهلالی‌ها اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت اسپورت عربستان، آل شیخ، رئیس سازمان ورزش عربستان ضمن تبریک به اعضای تیم فوتبال الهلال پس از پایان بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال رقابت‌ها از پرداخت پاداش نقدی به هر یک از بازیکنان خبر داد.

بازیکنان تیم فوتبال الهلال پس از قطعی ‌شدن صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پاداش نقدی ۱۰۰ هزار ریالی (در حدود ۱۱۰ میلیون تومان) دریافت می‌کنند. در صورتی که آنها بتوانند جام قهرمانی در آسیا را نیز کسب کنند پاداش نقدی ۵ برابری دریافت خواهند کرد.

تیم الهلال شب گذشته (سه‌شنبه) به تساوی ۲ بر ۲ برابر پرسپولیس رسید و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۲ راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

دیگر فینالیست این رقابت‌ها امروز با با برگزاری بازی تیم‌های اوراوارد ژاپن و شانگهای SIPG چین مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.