پرسپولیس به تلخی از لیگ قهرمانان حذف شد و حالا همه حسرت می‌خورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب دردیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلالعربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا پرسپولیسوداع تلخی با لیگ قهرمانان داشته باشد.

شاگردان برانکو با توجه به باخت ۴-۰ در بازی رفت احتیاج به بردی پرگل و چیزی شبیه معجزه برای صعود به فینال داشتند. اتفاقی که با گل دقیقه ۱۷ گادوینمنشا و ضربه ای که علی علیپور لحظاتی بعد به تیر دروازه زد، چندان دور از دسترس بهنظر نمی رسید اما تصمیم عجیب و غلط داور در دقیقه ۳۰ تمام رویاهای سرخ پوشان را برباد داد.

برخورد محمد انصاری با سلمان فرج که در بیرون محوطه جریمه اتفاقافتاده بود، توسط داور پنالتی تشخیص داده شد تا عمر خریبین با ضربه ای چیپ بازی رادر نیمه اول ۱-۱ کند.

در نیمه دوم پرسپولیس که همه چیز را تقریبا از دست رفته می دید وباید حداقل ۵ گل دیگر می زد، بازی را کاملا هجومی آغاز کرد اما بی دقتی در ضرباتآخر اجازه نمی داد تا سرخ ها به گل های بیشتر برسند. گادوین منشا در دقیقه ۶۲بالاخره توانست یکی از این فرصت ها را تبدیل به گل کند تا به مرد اول پرسپولیسی هادر این میدان بدل شود. در ادامه پرسپولیس باز هم صاحب فرصت های خوبی شد اما از آنها استفاده نکرد.الهلال که به دنبال استفاده از ضد حملات بود، توانست در دقیقه ۷۶و بازهم توسط عمر خریبین یک گل دیگر به پرسپولیس بزند تا بازی در نهایت با نتیجهتساوی ۲-۲ به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.