کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس فدراسیون فوتبال در تماس با اردوی تیم ملی نوجوانان در هند،پیروزی مقابل مکزیک و صعود غرور آفرین به جمع ۸ تیم برتر جهان را به اعضای تیم تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،دقایقی پس از پایان دیدار ایران و مکزیک در مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی زیر ۱۷ سال،در تماس با اردوی تیم ضمن گفت و گو با عباس چمنیان،سرمربی موفق تیم نوجوانان و همچنین مرادی،مدیر تیم این پیروزی را به اعضای تیم تبریک و شادباش گفت.

رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:شیربچه های ایران زمین،یوزهای نوجوان و با غیرت ما در زمین چمن خاطره انگیز ورزشگاه گوا کاری کردند کارستان.در روزی که دعای خیر ۸۰ میلیون ایرانی در کنار تیم ملی ما بود،توانستیم به جمع ۸ تیم برتر جهان راه پیدا کنیم.

وی افزود:این بچه ها،مجسمه غیرت و تلاش و تعصب هستند.از تلاش تک تک آنها و همچنین کادر فنی زحمتکش و لایق تیم کمال سپاس و قدرانی را دارم و امیدوارم فریاد لیاقت مردان آینده ساز فوتبال ما همچنان در سطح جهانی شنیده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.