کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

حذف تیم ملی ایالات متحده از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باعث شد تا تیم ملی ایران در سید سوم قرعه کشی این مسابقات قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز دهم آذرماه سال جاری در کاخ کرملین در شهر مسکو پایتخت روسیه قرعه کشی رقابت های جام جهانی برگزار خواهد شد که مبنای این قرعه کشی آخرین رده بندی فیفا است که امروز در سایت فیفا منتشر شد. در این رنکینگ ایران با ۷۸۴ امتیاز در رده سی و چهارم رده بندی فیفا قرار گرفت اما با توجه به حذف چند تیم بالادستی که از صعود به جام جهانی بازمانده اند، قطعاً در سید سوم قرعه کشی جام جهانی قرار خواهد گرفت.

هشت سرگروه

فیفا سید بندی رقابت های جام جهانی را بر اساس رتبه تیم ها در رنکینگ جهانی انتخاب می کند. همچنین روسیه تیم میزبان رقابت های جام جهانی نیز به همراه هفت تیم برتر صعود کننده به جام جهانی در سید اول قرار می گیرند. منظور از تیم های برتر هفت تیمی هستند که به جام جهانی صعود کرده و در رنکینگ فیفا جایگاه بالاتری دارند. هشت تیم بعدی که در رتبه های پایین تر هستند در سید دوم و به همین ترتیب تیم های سید های سه و چهار نیز مشخص می شوند. هشت تیم سید یک عبارتند از: آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان، فرانسه و روسیه میزبان.

اسپانیا در سید دوم

در رده بندی جدید فیفا اسپانیا در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است که این رتبه برای سرگروهی شاگردان لوپتگی کافی نیست. بر این اساس هشت تیم سید دوم فیفا شامل اسپانیا، سوئیس (درصورت صعود)، پرو (در صورت صعود)، انگلستان، کلمبیا، ایتالیا (در صورت صعود)، مکزیک و اروگوئه خواهند بود. البته در صورت حذف هر یک از تیم های حاضر در پلی آف مثل سوئیس و پرو رتبه های پایین تر از بین صعود کننده ها جانشین آن ها می شوند. در حال حاضر احتمال حذف سه تیم از سید دوم وجود دارد.

حذف آمریکا ایران را به سید سوم برد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )