پیام تقدیر و تشکر دبیر کل فدراسیون فوتبال از مسئولین تبریز/ با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملتهای فوتسال آسیا در تبریز،دبیر کل فدراسیون از میزبانی استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال،محمدرضا ساكت-دبيركل فدراسيون فوتبال گفت:با توجه به برگزاري مسابقات مقدماتي فوتسال جام ملتهاي فوتسال آسيا در تبريز، شاهد تلاش ارزشمند و همه جانبه جمشيد نظمي مدير كل اداره كل ورزش و جوانان استان به همراه همكارانشان، مسئولين و همكاران پر تلاش در هيات فوتبال آذربايجان شرقي (ششكلاني و جابري)،نمايندگان اعزامي فدراسيون و ديگر مسئولين استان از جمله تلاش ارزشمند باشگاه مس سونگون در ميزباني استاندارد و موفق مسابقات در بدو شروع،مراتب سپاسگزاري فدراسيون فوتبال و مسئولين فوتبال كشور را به اين عزيزان اعلام مي كنيم.

وي ادامه داد:برگزاري موفق اين رويداد بين المللي نشان داد كه استانهاي ما با توان،تدبير وپرتلاش براي موفقيت فوتبال كشور تلاش مي كنند.صميمانه از اين عزيزان تشكر مي كنم. وي ادامه داد:همچنين جيسينگ(نماينده ويژه كنفدراسيون فوتبال آسيا)از كشور مالزي در ملاقاتي با بنده مراتب تشكر و سپاسگزاري خود را با شروع مسابقات اعلام كرد و ما مفتخريم كه رويكرد فدراسيون،تمركز زدايي و استفاده از ظرفيتها و پتانسيل استانها در برگزاري مسابقات است.

دبير كل فدراسيون در پايان گفت:صميمانه از تلاش هاي همكاران در اداره كل ورزش جوانان،هيات فوتبال استان،استانداري،فرمانداري،نيروي انتظامي،يگان ويژه،آتش نشاني،اورژانس،اتوبوسراني،صداو سيما،مطبوعات،خبرنگاران و هواداران غيور تبريزي تشكر و قدرداني ميكنم و از اينكه زير مجموعه وزارت ورزش و جوانان صميمانه هميار برگزاري مسابقات است مراتب تشكر و تقدير خود را از دكتر سلطاني فر -وزير ورزش و جوانان اعلام ميكنيم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.