مدافع آرژانتینی بارسلونا که در تیم والورده بازی‌های زیادی به او نمی‎رسد مدعی شده برای پایان فصل باید فکری به حال خودش کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خاویر ماسچرانو در پایان فصل جاری تیم فوتبال بارسلونا را ترک خواهد کرد. همچنین بازی‌های جام جهانی هم آخرین تجربه این بازیکن در بازی‌های ملی خواهد بود و بعد از آن بازنشسته می‎شود. مدافع آرژانتینی ۳۳ ساله حالا تصمیم دارد در پایان فصل تیم باشگاهی‌اش را هم ترک کند.

در حال حاضر در ترکیب اصلی بارسلونا جرار پیکه و ساموئل اومتیتی بازیکنان ترکیب اصلی هستند. در نتیجه بازی کمتری به ماسچرانو می‎رسد. او در همین زمینه مصاحبه‌‎ای داشته است: هنوز با بارسا قرارداد دارم، اما برایم واضح است که بعد از به پایان رسیدن فصل باید برای خودم تصمیمی بگیرم. البته که هنوز با هیچ کس صحبتی نداشتم. بارسلونا همیشه نشان داده که از داشتن من خوشحال است. اما حالا زمان فکر کردن رسیده است.

مدافع سابق لیورپول در ادامه گفت: طبیعی است که دیگر به اندازه قبل دقایق زیادی برای بازی کردن ندارم، این تیم حالا دو دفاع میانی دارد که از من بهتر هستند. سعی می‌کنم برای جایگاهم بجنگم، همچنین هر زمان که به من نیاز باشد آماده هستم.

او درباره تیم ملی هم گفت: بعد از بازی‌های روسیه از تیم ملی بازنشسته می‎شوم. انگیزه‌ام این است که عملکردی که در جام جهانی ۲۰۱۴ داشتم را دوباره تکرار کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.