حواشی تیم نفت طلائیه ادامه دارد و حالا مدیر این تیم از استعفای سرمربی می‌گوید و سرمربی این خبر را تکذیب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی کریمی از مربیگریتیم نفت طلائیه استعفا داد. تیمی که با نام نفت تهران وارد لیگ برتر شد، در دو سالگذشته مشکلات مالی زیادی داشت و آنچه باعث شده بود خبرهای این تیم برجسته شود نه نتایج ضعیفش بود و نه چیز دیگری.هر کسی که می آمد و هدایت این تیم را برعهدهگرفته به نخستین نکته ای که اشاره می کرد مشکلات مالی بوده و بس.اتفاقی که باعث شد تا امسال هم دو بار سرمربی آنها تغییر کند و حتی تغییر نام و مالک هم دوایی برای درد کهنه آنها نباشد.

این بار داستاناما کمی متفاوت است.پای مردی در میان است بخشی از اعتبار فوتبال ایران را یدک میکشد.مردی خاص که روحیات خاصی هم دارد.شاید به همین دلیل بود که پس از اولین استعفادوباره برگشت و پای کار ماند.شاید فکر می کرد تیمی که خودش جمع کرده بود را میتواند از مخمصه نجات دهد،اما نشد.روزی که به پیکان باخت پالس هایی را برای همهفرستاد که نفت،غیر از نامش،تغییر دیگری نکرده است.خیلی ها این پالس ها را گرفتنداما از خودشان می پرسیدند که چرا دوباره برگشتی؟تو که می دانستی این تیم درست نمیشود چرا اسیر سروصدای بیهوده مدیران جدید شدی و پا به کارزار رقابت های لیگ برترگذاشتی؟ مدیرانی که از همان ابتدا از حل تمامی مشکلات گفتند و البته از همان روزهایاول با پوشاندن لباس نفت به تتلو حسابی خبرساز شدند! آنها که در مصاحبه هایشان می گفتنداگر لازم باشد از تتلو هم استفاده می کنیم اما به این فکر نکرده بودند که سرمربی‌شانکسی است که با این مدل کارها هیچ میانه ای ندارد و زیر بار اجبار هم نمی رود.

حالا دو هفته بیشتراز سرمربی‌گری علی کریمی در نفت طلائیه نمی گذرد و شاگردان جادوگر توانستند سپاهانیرا شکست بدهند که یک هفته قبلش بدوجور ترمز پرسپولیس را کشیده بود. جادوگر پس از اینبرد تصویری در اینستاگرامش منتشر کرد و با جمله «همه کارها را شما کردید»هم از بازیکنانشتشکر کرد و هم کنایه ای به مشکلات باشگاه زد که هنوز حل نشده باقی مانده بودندمشکلاتیکه در نهایت باعث شد تا یک خبر روی خروجی خیلی از سایت های خبری قرار بگیرد،خبراستعفای کریمی.البته او با حضور درتمرین نفت خیلی زود کاری کرد تا همه تکذیبیه اشرا کار کنند اما وقتی جهانیان مصاحبه کرد و گفت" کریمی قبل از بازیبا سپاهان پیامک زد و گفت دیگر پس از بازی با سپاهان به همکاری با باشگاه ادامه نمی‌دهدو ما هم چون او مربی حرفه‌ای است به تصمیمش احترام می‌گذاریم."خیلی ها حدسزدند که رابطهشکرآب شده است.بعضی ها از این نوشتند که شب قبل از بازی با سپاهان کریمی حتی حاضرنشده در هتل محل اقامت بازیکنان با مالک باشگاه دست بدهد و بعضی ها هم مسائل دیگریرا روی دایره ریختند اما نکته اینجاست که کریمی پیش از این هشدارهای لازم را دادهبود که"فقط نام تیم عوض شده و هیچ کدام از مشکلات حل نشده است"حتی خبررسید که قرار بوده پس از بازی با سپاهان او مصاحبه ای انتقادی را علیه مدیران و مشکلاتباشگاه داشته باشد که البته این اتفاق رخ نداد.

همه این ها را که کنار بگذاریم کریمی با همه این مشکلات یک برد با تیمنفت طلائیه به دست آورد و پس از این برد، صبح امروز خبر استعفایش رسانه ایشد!استعفایی که تایید،تکذیب و سپس تایید شده است. یک جای کار دارد می لنگد و نظرخیلی ها این است که کریمی می خواهد به حق و حقوقش برسد.اما همه کسانی که جادوگر رامی شناسند می دانند که اولویت برای او این مسائل نیست و ریشه اصلی اختلاف ها راباید در جای دیگری جستجو کرد.شاید هم کریمی سر لج و لجبازی افتاده و برای اینکهحرف خودش را به کرسی بنشاند دارد داستان را به این شکل جلو می برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.