کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال ناپولی درباره نتیجه بازی تیمش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، ادعا کرد که بیشتر ناراحت است تا خوشحال.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمانش فاینورد هلند را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. با این حال مائوریسیو ساری سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل از نتیجه بازی چندان راضی نبود.

ساری که تیمش اولین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا (پس از قبول باخت ۲ بر یک در خانه شاختار دونتسک در هفته اول) کسب کرد، در پایان مسابقه به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: در این مقطع من بیشتر ناراحت گلی هستم که خوردیم. در تورنمنتی که تفاضل گل در آن اهمیت دارد، شما نمی‌توانید ۱۰ ثانیه به پایان بازی به حریف اجازه دهید که گل بزند پس من نمی‌توانم راضی باشم. ما بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم، موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای ساختیم اما چیزی که من دوست نداشتم این بود که به فاینورد اجازه گلزنی و یک پنالتی دادیم (پنالتی که در دقیقه ۶۸ به هدر رفت). شکی نیست که ما از این حیث مرتکب اشتباه بزرگی شدیم. همچنین با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم، ما در این بازی باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. فاینورد تحت تأثیر فشار ما قرار گرفته بود و اگر می‌توانستیم از توپ‌های سرگردان بهتر استفاده کنیم، نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

ساری ادامه داد: دریس مرتنس، خوسه کایخون و لورنزو اینسینیه گل‌های فراوانی برای ما می‌زنند اما آنها در کارهای دفاعی نیز باید به تیم کمک کنند. من از سه امتیازی که گرفتیم و به طور کلی عملکردمان راضی هستم اما گل خوردن در فاصله ۱۰ ثانیه به پایان بازی باعث شد که با ناراحتی زمین را ترک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.